Items: 0 Totaal € 0,00

0314-674190

FAQ

Metaaltoeslag?

De getoonde prijzen op de website zijn altijd exclusief de geldende metaaltoeslagen van de dag. Bij sommige metaalhoudende producten (denk aan kabel, kabelschoenen, moeren, electrische componenten enzv.) kan een metaal toeslag worden naberekend. U ontvangt u dan van ons een e-mail met de definitieve prijsopgave.

Levertijden: hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Op de website, op elk productpagina kunt u zien of een product op voorraad is.
Lokale voorraad: Uw bestelling wordt gewoonlijk binnen 1-4 dagen uit een van onze magazijnen naar u verzonden. Meestal versturen wij uw bestelling dezelfde dag na ontvangst van uw order.
Externe voorraad: De goederen bevinden zich in een extern magazijn. Soms ook in het buitenland. Goederen uit een extern magazijn worden in de regel binnen 1 week geleverd. Door onverwachte omstandigheden kan de levertijd iets uitlopen en is dan langer dan 2 weken. Als u vragen heeft over de verwachte levertijd van een product, stuur ons dan een e-mail op shop@hardware.nl . Wij zullen deze z.s.m. beantwoorden. Vragen over levertijden ontvangen wij graag per e-mail. Op deze wijze kunnen wij efficiënter werken en blijven onze telefoonlijnen vrij voor verkoop en support .
In sommige gevallen (0,5%) kan het voorkomen at een artikel EOL (end of life) gaat. Dat wil zeggen dat de fabrikant deze niet meer produceert en het artikel niet meer geleverd kan worden. Zodra de fabrikant ons dit laat weten ontvangt u meteen bericht. Mocht u een betaling vooraf hebben gedaan zullen wij het bedrag z.s.m. terugboeken.

Helaas kunnen wij nooit 100% garantie geven op de levertijd. De verwachte levertijd op onze website is alleen een indicatie. Bijna altijd (95%) zult u uw bestelling binnen de verwachte levertijd ontvangen. Het kan natuurlijk gebeuren dat er een pakje zoek raakt of de koerier pech krijgt onderweg en dat daardoor de levertijd iets uitloopt. Mocht een artikel onverwacht EOL (end of life) gaan, en dus helemaal niet meer geleverd worden, ontvangt u het door u betaalde bedrag z.s.m. retour.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzending binnen Nederland berekenen wij €7.81 (excl. btw) €9.45 (incl. Btw). Bij zeer zware producten zoals wasmachines, koelkasten en grote TV's berekent DHL, UPS of PostNL een toeslag van circa €45.45 (excl. btw)  €55 (incl. btw) voor het  verzenden incl. transportverzekering. 

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling zelf te laten ophalen door een koerier naar keuze.  Afhaaladres: Hardware.nl, Ulenpasweg 2F2, 7041 GB, ‘s-Heerenberg

Kan ik achteraf betalen?

Ja, u plaatst uw order en betaalt binnen 30 dagen na levering (in sommige uitzonderingen binnen 60 dagen). Bedrijven vragen wij bij een eerste bestelling om ons een uittreksel uit het handelsregister toe te laten komen.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen kan op verschillende manieren. 1 op onze website www.hardware.nl 2. Per fax op 0314 – 663488. 3. Per e-mail naar shop@hardware.nl 4. Per telefoon op 0314-674190. 5. Per Live Chat op onze website. 6. Met smartphone op mobile.hardware.nl. 7. Per post naar Hardware.nl, Ulenpasweg 2F2, 7041 GB, ‘s-Heerenberg. Afhankelijk van de gekozen methode betaald u vooraf of na levering

Verzenden jullie ook buiten Nederland?

Ja, wij zijn blij dat wij onze klanten wereldwijde verzending aanbieden kunnen. Het aantal internationale klanten stijgt jaarlijks en onze bestaande klanten komen altijd graag terug om meer te bestellen.

Hoe wordt de overeenkomst uitgevoerd?

Uw bestelling wordt verzonden met UPS, Post NL of Select Vracht.

Binnen welke termijn word uw bestelling afgeleverd?

De verwachte levertijd van producten op onze website kunt u vinden op alle productpagina's onder het knopje "info". In regel worden pakketen binnen 1-4 werkdagen geleverd.

Als ik niet thuis ben, wat gebeurt er dan met mijn levering?

Het pakket wordt dan volgende werkdag of een dag later op nieuw bij u aangeboden. Na 3 pogingen gaat het pakket terug naar ons kantoor, wij nemen dan contact met u op om een nieuwe zending te plannen.

Wat gebeurt er als een product tijdelijk niet meer leverbaar is?

U ontvangt dan van ons een e-mail met uitleg over de vertraging. U kunt uw bestelling altijd annuleren indien u niet langer wilt wachten.